Stap vóór 1 oktober over naar Arbolink voor optimale service! Klik hier voor een vrijblijvend adviesgesprek
 

Onze werkwijze


Wij houden van duidelijke communicatie. Daarom reageren wij altijd binnen 48 uur op vraagstukken, geven wij duidelijke richtlijnen aan en bevestigen wij altijd onze afspraak middels email. Wanneer je bij ons op bezoek komt of wij bij jullie, zal ArboLink door twee personen gepresenteerd worden. Of dit één van onze casemanagers betreft, samen met een accountmanager of een HR deskundige, hangt af van de vraagstukken. De presentatie geeft duidelijkheid inzake de verschillenden diensten die ArboLink aanbiedt, de tarieven en onze manier van dienstverlening.

In overleg starten onze company doctors met een korte inventarisatie. Wij willen weten en meten waar we staan om een goed beeld te vormen voor een juiste strategie. Hierbij zijn de verzuimcijfers van de afgelopen jaren essentieel maar ook de het beeld van de medewerkers. Tevens worden zaken als de verzuimverzekering meegenomen in het traject. Hier komt een korte analyse uit voort welke besproken zal worden met één van onze casemanagers.

Vanuit daar is onze dienstverlening vrij in te vullen. Diensten als het gebruik van het Fit program en hoe hier invulling aan te geven, vertrouwensgesprekken en monitoring zijn af te stemmen. Op deze wijze wordt onze missie gevormd en zal een tijdspad tot stand komen.


Meer gegevens inzien en meer overzicht


ArboLink werkt volledig digitaal en AVG proof met de meest innovatieve software van deze tijd. Dit betekent dat al uw supplyers (werknemers, adviseurs, bedrijfsartsen, casemanagers, fysiotherapeuten, vertrouwenspersonen, mediators, budget coaches etc.) een aparte login krijgen waarbij u als werkgever overzicht houdt en minder handelingen verricht, meer gegevens kan inzien en overzicht hebt. Dit doen we onder andere door te starten met het koppelen van de salarisadministratie aan onze software. Op deze wijze is er geen foute informatie in ons systeem aanwezig.


Een bindende factor binnen uw organisatie


Omdat wij een full service dienstverlening leveren, creëren wij graag betrokkenheid. Dit doen we door veelal bij onze opdrachtgevers op de werkvloer te verschijnen. Uiteraard in overleg. Hierdoor maken wij verbinding met de medewerkers en kunnen wij de boodschap met meer vertrouwen overbrengen. Is er in de ogen van een zieke medewerker dan wel behoefte aan een budgetcoach of toch een vertrouwenspersoon, dan is de drempel minder hoog. Samen met HR zullen wij in overleg de bindende factor zijn tussen de organisatie en het personeel.

Mag ik u verder helpen?

Neem contact op en ik help u graag persoonlijk verder!

088 010 89 00
welkom@arbolink.nl

Neem contact op

Inzicht in het verzuim van je medewerkers?

Samen zorgen wij voor een betere binding met je medewerkers, een positieve werksfeer, lagere kosten en een maximaal resultaat! Maak een afspraak voor een korte inventarisatie met één van onze deskundigen. We zorgen ervoor dat iedereen tevreden kan zijn!